۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷

با شعار دانشگاه فناور؛

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود

هفتمین فن بازار ملی سلامت ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر گفت: در این دوره از برگزاری همایش و فن بازار ملی سلامت بر نشست‌ها، پنل‌های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تاکید ویژه‌ای شده است.

وی اظهار داشت: تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول‌محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند. برگزاری رویدادهای فن بازار به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح‌های فناورانه بسیار موثر خواهد بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تصریح کرد: از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری فن بازارهای حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش بنیان داخلی با گشودن پنجره‌های خرید سازمان‌های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.

پناهی، با اشاره به اینکه دو سال تاخیر در برگزاری این رویداد انگیزه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است، اضافه کرد: فن بازار ملی سلامت، مرجع قابل‌اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه‌کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود و فضایی است که به طور اختصاصی زمینه را برای مشاوره و اطلاع‌رسانی صحیح در حوزه‌های فناوری سلامت فراهم می‌کند و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 5658688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha