۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

رئیس اتاق اصناف اردبیل:

طرح سراسری فروش فوق‌العاده ویژه شب یلدا در اردبیل اجرا می‌شود

طرح سراسری فروش فوق‌العاده ویژه شب یلدا در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: طرح سراسری فروش فوق‌العاده ویژه شب یلدا در اردبیل اجرا می‌شود که تا ۵ دی ادامه خواهد داشت.

سجاد مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح فروش فوق‌العاده ویژه شب یلدا در فروشگاه‌های سطح شهر با همکاری اتحادیه‌های آجیل و خشکبار، قنادان و میوه فروشان در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۵ دی در استان ادامه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه تبلیغات منفی خارجی در بازار اثرگذار نبوده و کسبه با قیمت‌های منصفانه کالاهای خود را به مردم عرضه کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل با اشاره به تشدید نظارت‌ها افزود: پایش مستمر بر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه کننده اقلام مورد نیاز به منظور کسب اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته است.

مهدیزاده با بیان اینکه هر واحد صنفی متخلف که میزان قیمت‌ها و مقررات صنفی را رعایت نکند، شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد، گفت: در صورت وصول هرگونه شکایت در اسرع وقت نسبت به برخورد با واحدهای متخلف صنفی اقدام خواهد شد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم با اطمینان کامل اقلام و اجناس مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به بازرسی و نظارت اصناف مراجعه و ضمن گزارش تخلف شکایت خود را پیگیری کنند.

کد خبر 5661472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha