۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

با محوریت بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه علوم پزشکی لرستان با مجمع نمایندگان

نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه علوم پزشکی لرستان با مجمع نمایندگان

خرم‌آباد- نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مجمع نمایندگان استان با محوریت بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه نشست هم اندیشی «بهرام دلفان» و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مجمع نمایندگان استان با محوریت بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست با تشریح اهداف نشست و تعامل با نمایندگان استان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و ظرفیت نمایندگان و نقش آنها در برنامه ریزی بودجه و برنامه هفتم توسعه کشور نیاز به هم اندیشی بین دانشگاه و مجمع نمایندگان استان ضروری و مهم بوده و به همین منظور پیشنهادات دانشگاه در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و توسعه منابع فیزیکی مطرح می‌شود و انتظار هم اندیشی و پیگیری مطالبات دانشگاه و وزارت بهداشت در تبیین بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه کشور را داریم. ️

سید حمید کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس نیز در این نشست با بیان کمبودها و نیازهای حوزه انتخابیه خود در بهداشت و درمان، اظهار داشت: همه ما به دنبال حل مشکلات بهداشتی و درمانی و خدمت به مردم هستیم و با تمام توان هم در دولت، هم در مجلس و همچنین در کمیسیون تلفیق مجلس، به سلامت مردم توجه کرده و از هر کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

️ فاطمه مقصودی رئیس مجمع نمایندگان لرستان نیز در این نشست با اشاره به نیازها و کمبودهای موجود بهداشت و درمان استان و شهرستان بروجرد، اظهار داشت: به اعتقاد بنده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به دلیل دلسوز بودن، جدیت در کار، پیگیر بودن امور و نیز با شناختی که از بهداشت و درمان استان دارد؛ جز بهترین مدیران استان است و ما هم در انجام این امور در کنار مجموعه دانشگاه خواهیم بود.

یحیی ابراهیمی نمایند مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان می‌تواند در حل مشکلات بهداشتی درمانی به دانشگاه کمک کند و مسئله‌ای که همیشه دنبال می‌کنیم؛ اخذ اعتبارات و مطالبات وزارت بهداشت از بودجه کشور است. ️

حجت الاسلام مبلغی نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اظهار داشت: مشکل اصلی لرستان و شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان نداشتن زیر ساخت‌ها در عرصه سلامت است که باید در رفع مشکلات مردم و حفظ سلامت آنها تلاش کنیم.

بنا بر این گزارش، در نشست هم اندیشی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، مدیر درمان تأمین اجتماعی و سرپرست بیمه سلامت استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 5661544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظریان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      سلام، اگه مدیران ناکارا موجب تمدید برنامه ششم در سال گذشته و تأخیر در تدوین و ابلاغ برنامه هفتم در سال جاری شدند باید با آنان برخورد شود. در هر حال لازم است برنامه هفتم قبل از برنامه بودجه 1402 تهیه شود. خدا نگهدار.