۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد؛

اجرای ۸۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

اجرای ۸۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری، ۸۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی‌منفرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که این جلسات، ۱۲۳ مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۵ درصد مصوبات محقق شده است، افزود: ۸۰ مصوبه تاکنون اجرایی و ۴۳ مصوبه در دست اجرا است.

این مسئول گفت: در این راستا ۲۵ جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری برگزار شده که در آن ۱۷۲۲ پرونده و موضوع مطرح شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح سه‌شنبه‌های صنعت کلینیک بسیج صنعت و معدن، عنوان کرد: این جلسه با هدف حذف موازی کاری‌ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا نمایندگان واحدهای تولیدی در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شده دعوت و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و مشاوره و راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود، در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد در کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ و یا به جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان ارجاع می‌شود.

گلشنی خاطرنشان کرد: عمده پرونده‌های متشکله واحدهای تولیدی استان در زمینه مشکلات مالی و بانکی و مسائل مربوط به امور مالیاتی است.

کد خبر 5662483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha