۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶

سرمربی تیم تراکتور:

تیم‌ها در لیگ برتر ایران هم‌سطح هستند

تیم‌ها در لیگ برتر ایران هم‌سطح هستند

تبریز - سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور گفت: مس در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و ما محکم بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز ظهر شنبه در نشست خبری قبل بازی مقابل مس کرمان با اشاره به تمرینات بازیکنانش در طول هفته، افزود: بازیکنان سعی می‌کنند خودشان را با ذهنیت ما وفق دهند.

سرمربی تیم تراکتور در مورد بازیکنان غایب بازی فردا عنوان داشت: یک بازیکن محروم و ریکاردو آلوز و کاوه رضایی بازیکنان مصدوم هستند که برای بازی فردا آماده نیستند.

خمز در خصوص تیم مس کرمان یادآور شد: ما به تمامی حریفان احترام می‌گذاریم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با توجه به اینکه تیم مس کرمان برای پیروزی بازی خواهد کرد، ما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیچ بازیکنی برای من غیر قابل جایگزین نیست، اظهار کرد: بازیکنان باید احساس کنند مهم هستند، ولی اگر حس کنند غیر قابل جایگزین هستند، آن موقع نمی‌توان کاری کرد.

وی در خصوص نوع بازی شاگردانش و تفکرات خود، خاطر نشان کرد: دلیل اصلی اینکه نمی‌توان در فوتبال ایران «تیکی تاکا» بازی کرد، کیفیت چمن ورزشگاه‌ها است چرا که شرایط اصلی برای انجام بازی تک ضرب، چمن باکیفیت است تا توپ سریع به گردش دربیاید.

وی همچنین توضیح داد: مجبور هستیم سَبک بازی‌مان را نسبت به کیفیت چمن تغییر دهیم مثلاً چمن در بازی قبلی خشک و بلند بود و نمی‌توانستیم برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم

خمز در پاسخ به این سوال که آیا مربی نتیجه گرا هستید؟ پاسخ داد: من صرفاً مربی نتیجه‌گرا نیستم و تلاش می‌کنیم تا تراکتور فوتبال خوبی به نمایش بگذارد.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور به تغییرات نیاز دارد؟ گفت: اگر من فکر کنم که نیاز به تغییرات داریم، این موضوع باید در داخل باشگاه بماند و نمی‌توانم در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کنم.

وی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اضافه کرد: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا کیفیت چمن این ورزشگاه افزایش یابد تا بازی کردن در آن به نفع تیم باشد.

خمز در مورد قرعه کشی جام حذفی، که تیم استقلال اولین حریف تراکتور خواهد بود، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم، فرقی ندارد در چه مرحله‌ای با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم، ما به این قرعه احترام می‌گذاریم و آن را به فال نیک می‌گیریم.

دیدار تیم‌های تراکتور و مس کرمان فردا یکشبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

تیم تراکتور با ۱۸ امتیاز در رده پنجم و تیم مس کرمان با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارند.

کد خبر 5663837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha