۵ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

برگزاری گرامیداشت ٩ دی همزمان با سراسر کشور در فارس

برگزاری گرامیداشت ٩ دی همزمان با سراسر کشور در فارس

شیراز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مراسم گرامیداشت ٩ دی در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان عصد دوشنبه در نشستی خبری بیان کرد: در روز ششم دی مراسم تشییع هشت شهید گمنام در استان فارس انجام خواهد شد و دو شهید هم شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: مراسم تشییع این شهدا از میدان دانشجو به سمت میدان امام حسین (ع) تشییع خواهند شد که چهار شهید در شیراز و چهار شهید گمنام هم به فسا، مرودشت جویم و خفر دفن خواهند شد.

ملک مکان تاکید کرد: در تمامی دانشگاه‌های استان کرسی‌های آزاداندیشی و محتواهای تبیینی نیز در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و تولیدات فضای مجازی که مبتنی بر تبیین است در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در ٨٠ شهر استان فارس برنامه تجمع و راهپیمایی در نظر گرفته شده در شیراز نیز غرفه‌های متعددی برای مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در شهر شیراز، روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در خیابان ۹ دی ماه بست شهید دستغیب (ره) تجمع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شکل خواهد گرفت.

ملک مکان تاکید کرد: آنچه که باعث شد حادثه ۹ دی شکل بگیرد حضور مردم بود که بصیرت به خرج دادند و ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد و سختی‌ها را تبدیل به آسانی نمود.

گفتنی سخنران این مراسم سردار سپهر جانشین ستادکل نیروهای مسلح است.

کد خبر 5665803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha