۵ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

وزیر آموزش و پرورش:

جمع آوری مدارس کانکسی در استان سمنان/ اعتبارات لازم تأمین می‌شود

جمع آوری مدارس کانکسی در استان سمنان/ اعتبارات لازم تأمین می‌شود

سمنان- وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در استان سمنان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه نرخ بازگشت سرمایه در دوره ابتدایی به صورت آنی بیش از ۱۵ درصد است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد آموزش باید گفت بعد از بخش معدن، آموزش و پرورش نسبت به مصرف واسطه خود، بازدهی بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مهارت پایه در دوره آموزش عمومی برای دانش آموزان ما تبدیل به ملکه ذهن و فرهنگ برای آنان نشده است که باید برای تقویت مهارت‌های پایه تلاش کنیم، افزود: شرکت‌های دانش بنیان عامل‌نجات ما از بهره‌وری منفی در سطح‌کشور هستند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در آموزش ابتدایی باید شاکله‌های دانش آموزان از نظر توانایی‌های شناختی، پژوهشی، آموزشی و … به خوبی تقویت شود، تاکید کرد: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر استان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.

نوری با بیان اینکه پیگیری برای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی، تجهیزات مناطق محروم، ملی استانی، سرمایشی گرمایشی، تخریبی و … استان انجام‌خواهد شد، بیان کرد: رتبه بندی معلمان برای افزایش کارآمدی و کیفیت و ارتقا شایستگی‌های معلم به منظور رقابت در تعلیم و تربیت انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار به منظور تکمیل ساختمان در حال احداث ساختمان آموزش و پرورش استان طی سال جاری و سال آینده انجام خواهد شد، تاکید کرد: اعتبار لازم برای تهیه و تدوین اطلس بی سوادی و برنامه جامع ریشه کنی بی سوادی استان سمنان اختصاص می‌یابد.

کد خبر 5666078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha