۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹

فرمانده مرزبانی انتظامی:

مرزبانان چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

مرزبانان چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرزبانی امیر حسین نیک پور در مسجد جامع وزرا محله سرخرود مازندران، ضمن تسلیت و تعزیت، شهادت حضرت زهرا (س) به رشادت‌های حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مادران شهدا نمونه بارز آن بانوی دلاور اسلام هستند که فرزندانی همچون شهید نیک پور را پرورش داده که آن‌ها در راه ولایت و اسلام از نثار جان خود دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: با توجه به گذشت ۱۴۰۰ سال از اسلام، حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی شده و این احیاگری با تمسک به اباعبدالله الحسین (ع) بوده و جرقه انقلاب اسلامی به گفته رهبر فقید ایران اسلامی از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: ما در سال‌های دفاع مقدس با شهیدانی رو به رو بودیم که پیکر مطهر آن‌ها بعد از سال‌ها تدفین، مانند روز اول سالم، خوش بو و معطر بوده اند و این نشان از عظمت و بزرگی نیت، اراده و ولایت پذیری آن‌ها بوده است.

گودرزی در ادامه افزود: امروز نیز تاریخ در حال تکرار شدن است، امروز منافقین را به وضوح می‌بینیم در جامعه، با توجه به هر آنچه که اتفاق می‌افتد؛ به طور برنامه ریزی شده در میان ما می‌باشند و فتنه گری می‌کنند؛ اما با وجود مبارک ائمه معصوم (ع) در زندگی ما و تبعیت از این مجموعه مبارک اهل بیت (ع) به خصوص رهبر معظم انقلاب از جانب آن‌ها به ما ضربه‌ای نخواهد خورد.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان مطلبی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار کرد: ما تکلیف داریم یاد شهدا و خاطرات آن ایثارگری‌ها را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، از بغض و کینه دشمنان به ایران اسلامی، تفکر زهرایی و رشادت عاشورایی مردم غیور ایران مطالبی را بیان و اظهار کرد: دیدید که چه سوءاستفاده‌هایی در این چند وقت اخیر با بهانه دفاع از زنان ایرانی شد، در حالی که زنان ایرانی، زنان عفیفه و مومنه ای هستند که به حضرت زهرا (س) تاسی کردند، زنان ایرانی همان مادرانی هستند؛ که از دامن تربیت شأن این شهدای گرانقدر و ایثارگر تقدیم این کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

گودرزی گفت: شهدای ما با آگاهی از مقام شهادت در پیشگاه الهی در جنگ و نبرد با دشمنان شرکت کردند و امروز مرزبانان ما با این نگاه و تفکر از مرزهای کشور حفاظت و حراست می‌کنند، چون آنها تربیت یافته مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: مرزبانان سینه‌های ستبر و چشم‌های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ که قابل اتکا و قابل اطمینان هستند و ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از ۸۷۵۵ کیلومتر مرزهای آبی و خاکی کشور و با تمام سطوح تهدیدات دشمن، محکم و استوار ایستاده اند.

وی در خاتمه از مردم شهیدپرور و ولایی استان مازندران خواست؛ فرزندان خودشان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رهبری سلاله پاک پیامبر (ص) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را دعای خیر کنند.

کد خبر 5667442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha