۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰

معاون جهاد کشاورزی مازندران:

بازار برنج در مازندران رونق گرفته است

بازار برنج در مازندران رونق گرفته است

ساری- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به افزایش قیمت برنج در استان گفت: در حال حاضر شاهد رونق بازار برنج پرمحصول در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری صبح شنبه در کارگروه اقدام مشترک که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران برگزار شد، گفت: بعد از برداشت برنج رکود برنج را در بازار داشتیم و در مازندران هیچ گونه توزیع برنج خارجی صورت نگرفت و به همین دلیل اکنون قیمت برنج پرمحصول افزایش یافته و شاهد رونق قیمت برنج پرمحصول هستیم.

وی درباره فراوانی شکر در بازار گفت: مجوز برای توزیع شکر گرفته شد و با توجه به اینکه شکر به اندازه کافی در بازار موجود است، در حال حاضر نیازی به شکر تنظیم بازاری نیست.

جعفری افزود: گوشت قرمز منجمد از امروز با قیمت ۱۴۵ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان در استان توزیع خواهد شد و در اختیار هم استانی‌ها قرار خواهد گرفت.

حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به اینکه تنظیم بازار با قوت در استان انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر با تلاش‌های دولت قیمت اقلام غذایی پرمصرف کمتر از نرخ مصوب است.

وی ادامه داد: برای رونق بازار برنج لاز م است ارقام داخلی برای ذخیره استراتژیک خریداری شود.

کد خبر 5669202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha