۱۱ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۹

هفته هفدهم لیگ بسکتبال؛

مهرام دوباره به مرحله جبران مافات رسید/ رقابت یک طرفه مدعیان

مهرام دوباره به مرحله جبران مافات رسید/ رقابت یک طرفه مدعیان

رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم پیگیری می شود که این هفته فرصتی است برای اینکه مهرام یکی از ۶ باخت خود را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور طی امروز و فردا با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم (ششم مرحله برگشت) پیگیری می شود. در تنها دیداری که امروز برگزار می شود تیم شهرداری گرگان به مصاف صنایع هرمزگان می رود.

گرگانی ها در شرایطی این دیدار را برگزار می کنند که بعد از باخت به ذوب آهن در هفته اول دور برگشت، روند دیدارهای بدون باخت خود را ادامه داده اند و هر هفته صدرنشینی خود را ثبیت کرده اند صنایع هرمزگان هم طی این مدت اگرچه نتیجه دیدار با تیم هایی مانند کاله و ذوب آهن را واگذار کرد اما در رقابت با تیمی مانند مهرام هم دست به کار بزرگی زد و امتیاز کامل را از آن خود کرد. با همه اینها برد و احتمال آن در این دیدرا به شاگردان مهران حاتمی نزدیک تر است تا حریفشان مثل دور رفت.

دیدار شهرداری گرگان و صنایع هرمزگان به خاطر حضور گرگانی ها در لیگ وابا و دیدار چهارشنبه شب آنها یک روز زودتر از دیگر تیم ها برگزار می شود. سایر دیدارهای این هفته فردا دوشنبه برگزار می شود و طی آن

مهرام در دیدار خانگی باید مقابل نماینده مشهد به میدان برود. بازیکنان مهرام در حالی این دیدار را برگزار می کنند که پس از سه هفته متوالی ناکامی هفته گذشته موفق به کسب پیروزی شدند و حالا باید مقابل تیمی قرار بگیرند که در مرحله رفت نتیجه آن را واگذار کردند. با این اوصاف دیدار روز دوشنبه برابر تیم هفتم جدول برای مهرامی ها حیاتی است به خصوص که آنها مقابل تیم های بی ادعا هم متزلزل نشان داده اند.

در سایر دیدارهای این هفته از مسابقات، ذوب آهن دیگر نماینده ایران در لیگ وابا در اراک به مصاف نبوغ می رود. اصفهانی ها با کسب پیروزی در این دیدار می توانند امیدوار به صعود از رده سوم باشند البته اگر در جریان دیدار کاله و مس رفسنجان، اتفاق دور از ذهنی رقم بخورد.

نفت آبادان هم در این هفته از مسابقات با تیم ته جدولی رعد رقابت خواهد داشت به این امید که دوباره این تیم را مغلوب کند و جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

برنامه دیدارهای هفته هفدهم (ششم مرحله برگشت) به این شرح است:

* نبوغ اراک - ذوب آهن اصفهان
* مهرام تهران - آویژه صنعت مشهد
* نفت آبادان - رعد پدافند هوایی
* مس کرمان - توفارقان آذرشهر
* صنایع هرمزگان - شهرداری گرگان
* کاله مازندران - مس رفسنجان

جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال پیش از برگزاری این دیدارها به این شرح است:

مهرام دوباره به مرحله جبران مافات رسید/ رقابت یک طرفه مدعیان

کد خبر 5669661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha