۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

معاون استاندار گلستان:

رسانه بهترین سلاح برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است

 رسانه بهترین سلاح برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رسانه بهترین سلاح برای مبارزه تردید و دروغ در جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی تقریب مذاهب به میزبانی گلستان اظهار کرد: دشمن وقتی در جنگ سخت حریف کشور ما نشد، جنگ نرم را علیه کشور ما آغاز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف از عناوین شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم نام برده و نسبت به هوشیاری در میدان جنگ شناختی هشدار داده است.

وی گفت: جنگ نرم جنگ تردیدها است، ما در این میدان درگیر جنگ نامتقارن رسانه‌ای هستیم و باید در این فضا انسان‌های جهادی و انقلابی را به خط کنیم.

مهاجر ادامه داد: تقریب مذاهب و با هم بودن‌ها در بیان کلمه امت معنا پیدا می‌کند و در استان گلستان آموزه‌های ائمه در وحدت در جشنواره تقریب نمود پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: عدم شناخت کافی از مذاهب مختلف باعث اختلاف می‌شود و طبق فرمایشات رهبر انقلاب هر کس ندای تفرقه بین شیعه و سنی سر می‌دهد شیعه باشد و یا سنی مزدور دشمن است.

وی گفت: در جنگ ترکیبی رسانه مهم‌ترین ابراز دشمن است و به دنبال محصور کردن افکار مردم است تا با اختلاف افکنی بین مسلمانان به اهداف خود دست پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: سلاح رسانه بهترین سلاح برای مبارزه با جنگ ترکیبی و باید با این سلاح به جنگ تردید و دروغ در فضای مجازی برویم.

کد خبر 5670275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha