۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

راستی در تذکر شفاهی:

باید دلار از گردونه معاملات حذف شود

باید دلار از گردونه معاملات حذف شود

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر راستی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، گفت: اگر قرار است کابینه ترمیم شود، تا دیر نشده باید این کار انجام شود.

وی بیان کرد: تا چه زمانی قرار است گرانی‌ها ادامه پیدا کند؟ به نظر می‌رسد با تغییر رئیس بانک مرکزی، مشکل گرانی و نوسانات ارزی به خصوص دلار حل نمی‌شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.

راستی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: چرا در عزل و نصب‌ها عدالت رعایت نمی‌شود و اکثر عزل و نصب‌ها با توصیه دیگران انجام می‌شود؟

وی تاکید کرد: خطاب به دشمنان کشور می گویم که آزموده را آزمودن خطا است. ملت ما خواهان مکتب سردار سلیمانی هستند و تا پای جای خواهند ایستاد.

کد خبر 5670595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      هر چه زودتر دلار حذف بشه به صلاح کشور ملت خواهد بود همینطور که برخی از کشورها سعی در کنار گذاشتن دلار دارند ایران ایرانی هم دلار رو مثل خود آمریکا در زباله دان تاریخ مچاله کرده بیاندازد و برای آینده جایگزین بهتری به جای مراودات مالی در داخل و خارج از کشور نسبت به دلار انتخاب کرده و برگزیند .