۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷

خرید خودرو در بورس ۵۸۸ میلیون ارزان تر از بازار آزاد

خرید خودرو در بورس ۵۸۸ میلیون ارزان تر از بازار آزاد

قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بوده و حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس کالا، در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، لاماری ایما سفید با قیمت پایانی یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان و لاماری ایما مشکی با قیمت پایانی یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودروها با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ترتیب یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود) که به این ترتیب خرید لاماری مشکی حداقل ۴۴۱ میلیون تومان و خرید لاماری سفید ۵۸۸ میلیون تومان در بورس ارزان‌تر از قیمت‌های بازار آزاد انجام شد.

مقایسه قیمت‌های بازار غیر رسمی و نرخ‌های کشف شده خودرو در بورس کالا نشان می‌دهد که مصرف کنندگان نباید به قیمت‌های بازار آزاد استناد کنند.

گفتنی است امروز ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی در تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

کد خبر 5671616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رسول عباس زاده AE ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      6 1
      شاید خود کارخانه می خرد شاید
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 1
      شخصی را می شناسم که سال ۹۹ حدود ۸۰۰ میلیون تومان پول بی زبان را وارد بورس کرد. اکنون بعد از ۲ سال و چند ماه سرمایه اش با ۷۵ درصد زیان رسیده به حدود ۳۵۰ میلیون تومان .حالا یه سری می‌آیند خودرو از بورس می خرند و در عرض چند روز حدود ۵۸۰ میلیون تومان سود می برند!!!جناب عشقی،ناظرين بورس خوابیدی بیدار؟!!!
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      دزدی جدید از راه جدید از طریق بورس !
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      شما همین لاماری را اجازه بدهید افراد حقیقی وارد کنند یک میلیارد قیمت می خورد
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 1
      تمام حکومت هاتوتاریخ بایدجلوی این حکومت لنگ بندازن بابامردم برای پول خریدموادغذایی ماندن اونوقت دولت میادماشین میلیاردی واردمیکنه وواردبورس میکنه تاکسری بودجه روتامین کنه واقعاکه لنگه نداریدشماطرف ۳تادخترداره همسایه ماتوجهیزیه دخترش مانده ۴۰سال رودختراش ردکردن اونوقت شماحرف ازلاماری میزنی