۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲

در ۹ ماهه سال‌جاری انجام شد؛

تسطیح بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های بیله‌سوار

تسطیح بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های بیله‌سوار

بیله‌سوار-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله‌سوار در ۹ ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا فکری صبح سه‌شنبه در بازدید از محور بیله سوار با بیان اینکه صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله‌سوار در ۹ ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

وی به قنوزنی ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۹۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی با هدف هشداری و آگاه سازی رانندگان برای ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به تداوم آسفالت راه‌های روستایی و اصلی این شهرستان بیان کرد: با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

فکری با بیان اینکه ۴ کیلومتر از احداث باند دوم کمربندی بیله سوار در تیر ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت قطعه یک و دو محور گرمی – بیله سوار نیز به اتمام رسیده و آسفالت داخل جعفرآباد به طول ۴۰۰ متر و به عرض ۱۷ متر اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار صد متر باقی مانده این محور در صورت آماده شدن زیر سازی توسط شهرداری جعفر آباد اجرا خواهد شد.

کد خبر 5672360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha