۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

ختم پرونده‌های ارجاعی با مصالحه در خوزستان افزایش یابد

ختم پرونده‌های ارجاعی با مصالحه در خوزستان افزایش یابد

اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: قضات، رؤسای مجتمع‌ها و اعضای شوراهای حل اختلاف استان برای افزایش مصالحه‌های پرونده‌های مهم ارجاعی به شوراها تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر امروز شنبه در نشست با قضات و رؤسای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز بر ضرورت تلاش مضاعف برای افزایش مصالحه‌های پرونده‌های مهم ارجاعی به شوراها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه خوزستان از استان‌های پیشرو در راه اندازی شورای حل اختلاف است باید با استفاده از ظرفیت‌های ستاد صبر، همیاران صلح، سران و بزرگان عشایر، نخبگان، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد مصالحه‌های پرونده‌های مهم در این استان نسبت به گذشته گسترش و افزایش پیدا کنند.

وی بیان کرد: فلسفه وجودی تشکیل شورای حل اختلاف ایجاد آرامش، پیشگیری از وقوع جرم و تعمیق و توسعه اصلاح ذات البین در جامعه است و تحقق این امر تلاش و همت بیشتر قضات، رؤسای مجتمع‌ها و اعضای شوراهای حل اختلاف را می‌طلبد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با اشاره به مشکلات مجتمع‌های شورای حل اختلاف خوزستان گفت: رفع مشکلات و موانع و حل مشکل تجهیزات و فضای فیزیکی مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف سراسر استان در اولویت قرار دارد.

کد خبر 5675673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha