۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰

معاون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود

کرج- معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با هدف تولید محتوای فاخر فرهنگی و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید امام‌زادگان اظهار داشت: دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با هدف تولید محتوای فاخر فرهنگی و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در قالب داستان‌های کوتاه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

امامزادگان با اشاره به اینکه موضوع وحدت ملی و ایران قوی از سرفصل‌های مهم این رویداد ادبی در سال جاری است؛ افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی قهرمان دفاع مقدس و جبهه مقاومت و تشریح اهمیت همبستگی و وحدت ملی در تحقق شکل گیری ایران قوی از مهمترین اهداف برپایی این رویداد ادبی است.

وی عنوان کرد: این رویداد ادبی - فرهنگی در سه بخش نوجوان، بزرگسال و بخش ویژه برگزار خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در این رویداد ادبی، فرهنگی، ارزشی می‌توانند آثار خود را تا یکم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه این رویداد ادبی به آدرس: اتوبان کرج تهران، مجموعه بوستان جهان نما، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ارسال کنند.

امامزادگان همچنین با اشاره به ارسال آثار از طریق فضای مجازی گفت: علاقه مندان به شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس hanzaleh19@ و یا از طریق پیام رسان‌های آی گپ، سروش، ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۰۲۵۴۱۷۶۴۲ ارسال کنند.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه داستان‌های ارسالی در هر سه بخش نباید بیش از چهار هزار کلمه باشد؛ خاطر نشان کرد: جایزه هر بخش از این جشنواره را به ترتیب جهت نفر اول ۱۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

کد خبر 5676941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha