۲۰ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۲

مقام روس:

کی‌یف حاضر است همه شهروندانش را به‌خاطر غرب قربانی کند

کی‌یف حاضر است همه شهروندانش را به‌خاطر غرب قربانی کند

معاون رسمی دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک، می‌گوید که کی‌یف حاضر است به قیمت قربانی کردن شهروندانش، به غرب اجازه دهد تا روسیه را تنبیه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آلکسی موراتوف، معاون دبیر «حزب روسیه متحد» از جمهوری خلق دونتسک و رئیس کمیته اجرایی مرکزی جنبش مدنی «جمهوری دونتسک»، بر این باور است که غرب به بهترین شکل ممکن اوکراین را برای جنگیدن در نبردی نیابتی فریب داده و مقامات ارشد اوکراین آشکارا می‌گویند که آماده قربانی کردن شهروندان این کشور هستند!

پیش‌تر وادیم پریستایکو، سفیر اوکراین در انگلیس با اشاره به تلفات سنگین و باورنکردنی کی‌یف، این موضوع را فرصتی منحصربه‌فرد برای غرب خوانده بود تا بتواند روسیه را تنبیه کند زیرا به گفته او، در دنیا کشورهای زیادی وجود ندارند که به خودشان اجازه دهند این همه انسان، زمین و قلمرو و دهه‌ها پیشرفت را قربانی کنند.

موراتوف در واکنش به اظهارات سفیر اوکراین در انگلیس درباره تلفات سنگین و باورنکردنی کی‌یف، گفت: وقتی این جملات را شنیدم، اولین واکنشم این بود «او واقعا این حرف‌ها را زده؟» و در کمال تعجب، او این حرف‌ها زده بود!

وی افزود: مقامات سیاسی اوکراین همین حالا هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این موضوع نکرده و به کشور خود چوب حراج زده و می‌گویند که اوکراینی‌ها صرفا سربازان فدایی غرب هستند. چاپلوسان غرب که در کی‌یف هستند، از شمار قربانیان نیروهای مسلح اوکراین احساس غرور کرده و آشکارا می‌گویند که آماده‌اند تا برای ضربه زدن به روسیه، هر اندازه که غربی‌ها بخواهند، اوکراینی‌ها را فدا کنند.

موراتوف با اشاره به اینکه غرب به بهترین نحو از اوکراینی‌ها برای جنگیدن در نبردی نیابتی استفاده می‌کند، تاکید کرد: در مورد اوکراین، سیاست جنگ نیابتی نتایجی موثر و بی‌سابقه به همراه دارد. غرب «نازی‌هایی» را پرورش داده که حقیقتا «کوته‌فکر» هستند.

وی همچنین از مردم اوکراین خواست تا علیه حکمرانان کی‌یف متحد شده و قربانی سیاست غربی نشوند.

کد خبر 5678321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 2
      مقام روس اشتباه گفتی پوتین حاضره همه مردمش را قربانی کند !
    • مم IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      2 0
      چقدر غربیها بیشرفند واکراینیها خر
    • کی GB ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 1
      اوکراینی ها، تایوانی ها، اروپایی ها و .... رنگ نارنجی بسیاری را فریب می دهد و به دام می افتند.