۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

به دلیل برودت هوا در روز چهارشنبه؛

مدارس برخی از بخش‌های استان قم تعطیل و یا با تاخیر آغاز می شود

مدارس برخی از بخش‌های استان قم تعطیل و یا با تاخیر آغاز می شود

قم- مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از مجازی شدن و همچنین شروع با تاخیر فعالیت آموزشی مدارس برخی از بخش‌های استان قم خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت مراکز آموزشی استان قم در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر در بخش‌هایی از استان قم، مدارس روستای وشنوه فردا چهارشنبه غیر حضوری و مدارس فردو و کهک با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح و به صورت حضوری دایر خواهند بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم بیان داشت: فعالیت مدارس روستای وشنوه نیز فردا به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های مجازی پیگیری خواهد شد.

رضایی افزود: مدارس در شهر کهک، بخش فردو و تمامی روستاهای بالادست شهر کهک با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را به شیوه حضوری آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مدارس روستاهای پایین دست شهر کهک نیز مطابق روال معمول و به شیوه حضوری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم همچنین عنوان داشت: مدارس بخش قاهان در جعفریه نیز به دلیل برودت و سردی و یخبندان در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود.

کد خبر 5679022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناهید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      13 4
      سلام واقعا چرا مدارس ابتدایی رو تعطیل نمیکنند با این سرمای استخوان سوز قم
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 0
      خوانساراصفهان سه شنبه تا شنبه تعطیل البته چهارشنبه وپنج شنبه کل استان اونم اداره و... تا مدارس تعطیل توکشوری که اولینها هستیم ازنظر نفت بعد بخاطر صرفه جویی چند استان تعطبل میکنند واقعآ کشور داره چی میشه وبه کجا میرسه.