۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۰

نماینده اردبیل در مجلس:

کمبود آب مهمترین چالش پیش روی اردبیل

کمبود آب مهمترین چالش پیش روی اردبیل

اردبیل- نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است، اظهار کرد: کم آبی یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان است.

وی افزود: به منظور تأمین امنیت آبی استان و پیرو پیگیری‌های قبلی در دیدار با مسئولان برای امر آبرسانی آب شرب اردبیل موفق به اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مطمئن و فرا حوضه‌ای شدیم و قرار بر طی روال اخذ ماده ۲۳ از برنامه و بودجه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تلاش‌های انجام شده در مجلس دهم برای اخذ ردیف بودجه آبرسانی به شهر اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی با مدیرعامل شرکت آبفای کشور پیگیر انجام تعهدات و تخصیص و پرداخت اعتبارات به پروژه‌های آب و فاضلاب اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز هستیم.

بدری با ابراز نگرانی از فرونشست دشت اردبیل به دنبال اضافه برداشت‌ها تصریح کرد: نمایندگان استان آماده هرگونه همکاری با بخش آب برای تقویت برنامه‌ها در این حوزه هستند.

کد خبر 5679080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      1 0
      فک میکنی چرا از استان قم و اصفحان و اهواز دارن میان اونجا چون هواش خوبه ولی ۱۳ سال دیگه ابی شیرین توی ایران تموم میشه که میبینیم دولت فرار کرده ما هم مثل افریقا میشیم حالا منتظر بمون اگه عاقل بودید اگه مثل امریکایی و غربیا بودید شاید از این اتفاق جلوگیری میکردید
    • Aaaaa IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 0
      والله هر چقدرم بباره باز اردبیل کمبود اب داره نمیدونم ابها رو چیکار میکنین
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      نمایندگان اردبیل کشک .
    • اردبیلی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      حمل آباد یکی از روستا های اردبیله منم اهل اونجام مردم مجبورن برای حمام تا ساعت 2 نخوابن از صبح تاشب فقط 2 ساعت آب میاد اونم برای ظرف شستن خانوار زیادی اونجا هستن و نصف آب رو مردم برای کشاورزی برمیدارن پل ندارن آب ندارن پل هم یکی از مشکلات اونجاست که دیروز بخاطر نبون پل پای یه بنده خدایی همون جا شکست
    • اردبیلی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      چهار شنبه سوری سیل میاد نمیتونیم حتی با چکمه رد بشیم پل هم که نداریم ولی تابستونا مردم نمیدونن اون همه آب کجا میره