۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

آماده باش مدیریت بحران استان تهران/فعالیت های کوهنوردی ممنوع است

آماده باش مدیریت بحران استان تهران/فعالیت های کوهنوردی ممنوع است

تهران- مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت بحران در این استان خبر داد و از شهروندان خواست، فعالیت های کوهنوردی را متوقف کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه ۲۵ دی ماه سطح استان تهران به ویژه نیمه شمالی استان شاهد بارش برف، مه، وزش باد و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه اثر این شرایط جوی اختلال در سفر، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها است، گفت: با این مخاطرات اختلال در سفرها و کاهش دید و لغزندگی جاده مورد انتظار است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره بر ضرورت پاک‌سازی و لایروبی شبکه کانال‌ها و آب راه‌ها از مردم خواست، از سفرهای برون شهری و غیر ضروری پرهیز کنند و افزود: در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی و مدیریت در مصرف انرژی بسیار اهمیت دارد.

وی از آماده باش زمستانی تمام عوامل مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی مسئول و امدادرسان خبر داد و گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای عبور از جاده‌های استان تهران به ویژه در نیمه شمالی و محورهای کوهستانی تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پیش از حرکت مقدار سوخت، سیستم گرمایشی خودرو، وضعیت لاستیک‌ها و وضعیت فنی وسیله نقلیه را کنترل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

یزدی مهر از شهروندان خواست از پارک وسیله نقلیه در زیر درختان پرهیز کنند و گفت: به تیم‌های شهرداری در سراسر استان تهران تاکید شده، نسبت به پاکسازی معابر درون شهری برای تسهیل در تردد خودروها اقدام کنند.

کد خبر 5681156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha