۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶

هندبال قهرمانی جهان- لهستان

کوهزاد: کارمان برابر مونته نگرو و اسپانیا سخت است

کوهزاد: کارمان برابر مونته نگرو و اسپانیا سخت است

هندبالیست ملی پوش کشورمان گفت: هر چند شیلی را شکست دادیم اما کارمان برابر مونته نگرو و اسپانیا بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۱۱ الی ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ مصادف با ۲۱ دی الی ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال مردان ایران برای دومین بار در تاریخ جواز حضور در این رویداد بزرگ را کسب کرده و از ۱۲ دی ماه راهی لهستان شده است. هندبالیست‌های کشورمان در این رقابت‌ها در گروه نخست با تیم‌های شیلی، مونته نگرو و اسپانیا هم گروه هستند.

شاگردان ووسلین وویچ در اولین مسابقه خود پنجشنبه شب ۲۲ دی ماه در کراکوف لهستان به مصاف تیم شیلی رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ پیروز شده و شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی افزایش دهند.

علی کوهزاد هندبالیست کشورمان در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر توانستیم دو امتیاز این دیدار را از آن خودمان کنیم و مزد زحمات چندین دوره اردو و بدنسازی سخت و مداوم و مسابقات دوستانه و تدارکاتی را با دو امتیاز شیرین برد در این دیدار به دست بیاوریم.

وی افزود: بازی برابر شیلی بسیار سخت بود اما از شیرینی‌های یک مسابقه همین لحظات سخت آن است که یک جاهایی از رقیب عقب می‌افتیم اما با تلاش به مسابقه باز می‌گردیم. خدا را شکر بچه‌ها در مسابقه کم نیاوردیم و پیروز این دیدار شدیم و واقعاً جای دست مریزاد به بچه‌ها دارد.

ملی پوش کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: ما با دو تیم مونته نگرو و اسپانیا بازی خواهیم داشت. مونته نگرو یک یاز تیم‌های خوبی است که این روزها جایگاه خود را در اروپا ارتقا داده و به جمع ۵ تیم اول قاره آمده است.

وی ادامه داد: اسپانیا هم که همه می‌دانند جز قدرتهای اول هندبال جهان است و قطعاً برای مدال می جنگد. کارمان در این دو مسابقه سخت است اما باید ببینم در مسابقه شنبه شب برابر مونته نگرو چه شرایطی پیش می‌آید و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم یا نه.

هندبالیست‌های کشورمان که با کسب پیروزی برابر تیم شیلی دو امتیاز گرفته و در رده دوم جدول گروه اول قرار دارند در دومین دیدار خود شنبه شب ۲۴ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم مونته نگرو خواهند رفت.

کد خبر 5681802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha