۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

رئیس دانشگاه شهرکرد:

۱۷ هزار داوطلب در چهارمحالی و بختیاری در کنکور شرکت می کنند

 ۱۷ هزار داوطلب در چهارمحالی و بختیاری در کنکور شرکت می کنند

شهرکرد_رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در نوبت اول کنکور ثبت نام کردند.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر از داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، در چهارمحال و بختیاری هستند.

وی تصریح کرد: کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در ۹ شهر شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن، برگزار می‌شود.

پیرعلی با تاکید بر لزوم همت مضاعف عوامل اجرایی در برگزاری آزمون ادامه داد: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم به دولت و حاکمیت با برگزاری شایسته آزمون امکان‌پذیر است و آزمون باید با دقت و سلامت کامل برگزار شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: برگزاری این آزمون‌ها هم از بُعد برگزاری صحیح و هم از لحاظ اخلاقی و امانت‌داری برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی تبیین حرکت دانش‌بنیان سازمان سنجش در برگزاری کنکورهای آتی، رفع مشکلات احتمالی حوزه‌های شهرستانی و مخازن اصلی و فرعی آزمون را از موارد مهم در برگزاری آزمون خواند.

پیرعلی بیان داشت: براساس اصلاحیه سامان‌دهی سنجش و پذیرش دانشجو، کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت در سال برگزار می‌شود، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ که آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی در روز پنج‌شنبه و آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و هنر در روز جمعه برگزار می‌شود.

وی در انتها یادآور شد: حدود ۹۷۹ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در کشور ثبت‌نام کرده‌اند.
 

کد خبر 5684521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha