۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان منصوب شد

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان منصوب شد

خرم‌آباد- طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سید مجتبی خیام نکوئی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، کریم قربانی به مدت ۲ سال، به سـمت «رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان» منصوب شد.

در متن حکم آمده است: «نظر به سوابـق و تجـارب ارزنـده جنـابعـالی به موجب این حکم، به مدت ۲ سال، به سـمت «رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان» منصوب می شوید.

تعمیق کیفیت پژوهشهـای کـاربردی و مشتری‌مـدار و جهت گیری به سوی تحقیقـات تقاضـامحور، مشارکت جـدی پژوهشـگران در امر ترویـج کشـاورزی و تبادل مفاهیم علمی با بهره برداران، فراهم کردن زمینه مشارکت بخش خصوصـی در فعالیتهای پژوهشی از مهمترین وظایف جنابعالی خواهند بود که با توکل بر خداوند متعال محقق خواهد شد.

امید است با استعانت از خداوند منان و با استفاده از توانمندی کلیه محققان، متخصصان و همکاران متعهد آن مرکز و تعامل سازنـده با سازمان جهاد کشاورزی اسـتان در اجرای وظایف محوله به منظور اعتلا، پیشرفت و نقش آفرینی موثر تحقیقات بخش کشاورزی و منابع طبیعی در استان لرستان موفق باشید

کد خبر 5687283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      0 0
      رئیس منابع طبیعی روحانی لرستان کی میره