۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳

همزمان با دهه فجر؛

بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود

بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اباصلت ابراهیمی ظهر شنبه در جلسه تشریح و هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر شهرداری اردبیل اظهار کرد: بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها از دوازدهم بهمن شروع و تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: همزمان با زنگ انقلاب در سراسر کشور، نوای انقلاب از بلندگوهای شهر در میدان سرچشمه پخش خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل همچنین از پرواز بالن‌های انقلابی بر فراز شهر اردبیل همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: در طول دهه مبارکه فجر هرروز در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل جشن انقلاب برای مخاطبان فرهنگسراها نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «به نام ایران» با همکاری کانون مساجد، اختتامیه جشنواره «اگر من شهردار بودم» و تجلیل از منتخبین طرح، حضور کاروان سفیران لبخند در خانه سالمندان از سری برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر است.

وی افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با هدف معرفی شهروندان نمونه چهره‌های شاخص و برتر شهر، فستیوال ورزشی «من و بابام»، حضور شهرداران مناطق شهرداری در محلات اردبیل با هدف پیگیری و حل مشکلات اهالی منطقه، برپایی ورکشاپ هنری «برای ایران» با همکاری حوزه هنری و برپایی نمایشگاه «به سوی نور» و محفل شعر به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

کد خبر 5688193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha