۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

معاون فرماندار پارس آباد:

ادارات پارس‌آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند

ادارات پارس‌آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند

پارس آباد - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: بانک ها به تعهدات خود در قبال تسهیلات اشتغال در پارس آباد عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب وند ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال از مهمترین و ضروری‌ترین کارگروه‌های شهرستان پارس آباد است و باید قبل از پایان سال سهمیه تسهیلات اشتغال شهرستان توسط دستگاه‌های متولی جذب شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه باید پرداخت وام‌های اشتغال، ازدواج و فرزندآوری در پارس آباد اولویت باشد، افزود: بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه حتما همکاری کرده و گزارش فعالیت‌های خود را هم ارائه کنند.

ظهراب وند ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعهد اشتغال شهرستان پارس آباد ۳ هزار و ۱۳۵ نفر بوده که با تلاش های صورت گرفته تاکنون یک هزار و ۸۷۷ نفر جذب شده است.

وی گفت: دغدغه ما این است که مردم بتوانند تسهیلات را برای ایجاد اشتغال دریافت کنند و دغدغه بعدی این است که این تسهیلات در همان حرفه‌ای که دریافت شده است، هزینه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب، خدمت رسانی و پیگیری مشکلات و درخواست‌های به حق مردم باید مهمترین دغدغه ما باشد تا از این طریق سطح رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

کد خبر 5688222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha