۲ بهمن ۱۴۰۱، ۶:۵۹

امام جمعه بندرگز:

تروریستی دانستن سپاه حماقتی برای تزریق التهاب اقتصادی درایران است

تروریستی دانستن سپاه حماقتی برای تزریق التهاب اقتصادی درایران است

گرگان- امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: تروریستی دانستن سپاه از سوی اتحادیه اروپا اقدام احمقانه ای به منظور تزریق التهاب اقتصادی در ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابواالفضل حسینی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مصوبه اخیر اتحادیه اروپا با موضوع تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهداف متعددی را دنبال می‌کند.

امام جمعه بندرگز افزود: برای نخستین بار ایالات متحده با قرار دادن سپاه در لیست تروریستی خود این سنت را بناداشت و ایران هم با قرار دادن سنتکام به این موضوع پاسخ داد.

وی ادامه داد: اگر اتحادیه اروپا مرتکب چنین خبطی شود باید در مرحله نخست ناتو و یا ارتش این کشورها را در لیست تروریستی قرار دهیم و بلافاصله سفارت کشورهای اروپایی باید بدون وابسته نظامی به کار خود در ایران ادامه دهند.

امام جمعه بندرگز گفت: اینکه هر کشوری به خود اجازه دهد سازمان دولتی کشور دیگری را در لیست تروریستی خود بگنجاند، می‌تواند دنیا را به یک فاجعه نزدیک و یا حداقل قبح نام تروریست را بشکند.

حسینی گفت: دشمن در راه اندازی اغتشاشات پیچیده اخیر، ریسک بزرگی کرده و با یک محاسبه غلط، تمام شبکه نفوذ خود را به دست خود نابود کرد.

امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: تروریستی دانستن سپاه از سوی اتحادیه اروپا اقدام احمقانه‌ای به منظور تزریق التهاب اقتصادی در ایران است.

کد خبر 5688533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha