۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹

یوسفی در موافقت با کلیات بودجه:

دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است

دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مموافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: کاهش مالیات تولید کنندگان و صنایع خرد را شاهد هستیم که نکته بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: دولت اعتبار خوبی را برای بخش درخمان و بهداشت در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته که این موضوع هم قابل توجه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد کاهش تعرفه حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد برای کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی هستیم و از این طریق بخش قابل توجهی از کشاورزان و دامداران حل خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص دو میلیارد دلار برای واردات خودرو گفت: بهتر است این اعتبار برای حمل و نقل عمومی و نوسازی تاکسی و ناوگان عمومی صرف شود. به هر صورت این موضوع بسیار حائز اهمیت است و منجر به رفع مشکلات حوزه خودرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: حتماً در جریان بررسی لایحه بودجه توجه ویژه به بازنشستگی خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که حقوق آنها را افزایش دهیم.

*معصومه مهری

کد خبر 5688937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha