۳ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۸

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

تکمیل پروژه‌های ورزشی خراسان جنوبی نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار

 تکمیل پروژه‌های ورزشی خراسان جنوبی نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار

بیرجند- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای تکمیل ۱۶۹ پروژه ورزشی نیمه تمام خراسان جنوبی به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمد حسین خسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای تکمیل ۱۶۹ پروژه ورزشی نیمه تمام باقی مانده از سال‌های گذشته حداقل به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه کم بودن سرفصل اعتبارات پروژه‌های عمرانی باید از طریق دیگری اعتبارات مورد نیاز تأمین شود.

وی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری چند اقدام ورزشی از جمله کاشت زمین چمن مجموعه ۱۵ هزار نفری بیرجند، بهسازی سرویس‌های بهداشتی سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری بیرجند، تعویض فرش چمن مصنوعی فوتبال یکی از مجموعه‌های ورزشی بیرجند انجام شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: ورزشکاران سازمان یافته استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته‌اند و در حال حاضر ۲۴ هزار و ۸۲۱ ورزشکار بیمه شده در خراسان جنوبی داریم.

خسروی ادامه داد: از این تعداد بیمه شده ۱۵ هزار و ۲۰۴ نفر آقا و ۹ هزار و ۶۱۷ نفر هم خانم هستند و در حد توانایی خود از همه ورزشکاران استان حمایت می‌کنیم.

وی با تقدیر از ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی برای همکاری در این خصوص گفت: به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه ورزش استان نیاز داریم.

کد خبر 5689634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha