۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس همدان هزینه شد

۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس همدان هزینه شد

همدان_مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز مدارس در سال جاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی سهم شهرستان همدان کم است.

محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با کمبود جدی سرانه مواجهیم و افق خوبی در شهر همدان در زمینه فضاهای آموزشی نداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: سرانه استاندارد فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز ۸ مترمربع است که این سرانه در کشور کمتر از ۶ متر، در استان ۳.۸ استان و در شهر همدان مشکل بسیار شدیدتر است.

نقوی با بیان اینکه متأسفانه طی سالهای گذشته در حین اجرای پروژه‌های انبوه مسکن کاربری‌های آموزشی مورد نیاز تأمین نشده است اظهار کرد: در طرح مسکن ملی کاربری آموزشی پیش بینی شده و مدارس ضمن ساخت به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی در راستای تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز افزود: تقویت اعتبارات مورد نیاز آموزش پرورش در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز مدارس در سالجاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی سهم شهرستان همدان کم است وبا توجه به جمعیت باید مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر 5691662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha