۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است

۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان نیاز است، گفت: خیران برای مساعدت مالی این حوزه به پویش دلگرمی ملحق شوند.

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مددجویان ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی استان سمنان به وسایل گرمایشی نیاز دارند، ابراز داشت: برای تأمین این نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی پویش دلگرمی در استان سمنان راه اندازی شده که خیران و نیکوکاران می‌توانند در آن مشارکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین این حوزه به ۱۵۰ بخاری در کل استان سمنان نیاز است، افزود: تاکنون ۵۰ مورد بخاری تهیه و بین توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان توزیع شد که بیشترین آن با هر کدام ۱۴ مورد به شهرستان‌های مهدی‌شهر و میامی اختصاص یافت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پویش دلگرمی ماحصل تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام است، ابراز داشت: در این پویش وسایل گرمایشی با اولویت مناطق روستایی و کم برخوردار تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منطقی با بیان اینکه تنها بخشی از نیازهای جامعه هدف پیرامون سیستم‌های گرمایشی رفع شده است، تصریح کرد: کمک ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه کمک به توان‌خواهان شایان تقدیر است اما می‌طلبد تا برای اجرای تمام و کمال این طرح خیران و نیکوکاران استان سمنان نیز وارد حوزه شوند.

وی افزود: شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ و شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و شماره شبا ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در بخش تهیه بخاری پویش دلگرمی خواهد بود.

کد خبر 5693035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha