۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶

فرماندار ساری:

۲۶۱ پروژه دهه فجر در ساری بهره برداری و کلنگ زنی می شود

۲۶۱ پروژه دهه فجر در ساری بهره برداری و کلنگ زنی می شود

ساری- فرماندار ساری گفت: ۲۶۱ پروژه مختلف ایام دهه فجر با اعتبار ۹۱۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه ۱۴۷ پروژه راه روستایی و ۲۴ پروژه شهرستانی به ارزش ۶۶۷ میلیارد تومان دهه فجر در شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: ۴۲ پروژه کلنگ زنی شامل هفت پروژه شهری، ۳۳ پروژه روستایی و دو پروژه شهرستانی به ارزش ۲۴۳ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

وی با اظهار اینکه در مجموع ۲۶۲ پروژه به شامل ۲۲۰ پروژه افتتاح در شهرستان عملیاتی می‌شود، ارزش پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی را بیش از ۹۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: مدرسه، بخشی از بیمارستان حکمت ساری، پروژه‌های مخابراتی، آبرسانی روستایی، پل روستایی، میدان میوه و تره بار از جمله طرح‌ها است.

وی با اشاره به تصویب ۷۵ مصوبه در قالب سفر استاندار و مسئولان به چهاردانگه اظهار داشت: نیمی از این مصوبات تاکنون عملیاتی شده است.

نوبخت احداث مسکن در بخش مرکزی و چهاردانگه را از جمله طرح‌ها برشمرد و گفت: طرح‌های اشتغال زایی، تقویت برق رسانی و آبرسانی از جمله پروژه‌هایی است که ایام دهه فجر در مرکز استان عملیاتی می‌شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه ۴۰۰ پروژه نیمه کاره و رهاشده در شهرستان داریم، گفت: طی یکسال گذشته سعی کردیم پروژه‌ها را شناسنامه دار و تعیین تکلیف کنیم.

وی پروژه میدان بار ساری را از جمله طرح‌های نیمه کاره ذکر کرد و گفت: ۱۵ سال از شروع ساخت این پروژه می‌گذرد و هنوز به سرانجام نرسیده است.

کد خبر 5695930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha