سفر هیئت سفیران و نمایندگان اتحادیه اروپا به نوار غزه

سفر هیئت سفیران و نمایندگان اتحادیه اروپا به نوار غزه

هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیئتی متشکل از سفیران و نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی برای اطلاع از وضعیت انسانی وارد نوار غزه شد.

بر اساس این گزارش، «شادی عثمان» مسئول رسانه‌ای دفتر اتحادیه اروپا در قدس اشغالی و رام الله گفت: هیئتی متشکل از ۲۲ سفیر و نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا صبح امروز چهارشنبه وارد غزه شد.

وی در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی افزود: این سفر برای مشاهده وضعیت انسانی غزه و بازدید از پروژه‌های تأمین‌شده توسط اتحادیه اروپا انجام می‌شود. این هیئت با هیئت مصری حاضر در نوار غزه و شخصیت‌های جامعه مدنی فلسطین و نمایندگانی از غزه دیدار خواهد کرد.

به گفته شادی عثمان، هیئت اتحادیه اروپا از طریق گذرگاه «بیت حانون» وارد نوار غزه شده و این سفر دو روز طول خواهد کشید.

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد که هیئت اروپایی در بدو ورود به نوار غزه از یک مدرسه متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آن روا) بازدید کرد.

گفتنی است با وجود اینکه سفر سفیران و نمایندگان اتحادیه اروپا در فلسطین به غزه هر از چند گاهی برای مشاهده شرایط انسانی و بهداشتی و دیدار با مقامات و نمایندگان نهادهای جامعه مدنی تکرار می‌شود، اما این سفرها تأثیر ملموسی در جهت بهبود اوضاع سخت معیشتی و اقتصادی ساکنان نوار غزه در سایه محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی نداشته است.

کد خبر 5698325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha