۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۰۱

معاون استاندار گلستان خبرداد؛

تأمین ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای مسکن ملی در گلستان

تأمین ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای مسکن ملی در گلستان

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهیایی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای گلستان اظهارکرد: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: از ۱۵ هزار و ۴۷۶ متقاضی تایید شده مسکن ملی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر گلستان تا کنون سه هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه اولیه را واریز کرده‌اند.

وی گفت: در مسکن روستایی هم سهمیه ما در سال ۱۴۰۱ به ۱۱ هزار واحد افزایش یافته و تا کنون هشت هزار و ۲۰۰ پروانه صادر شده است.

مهیایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: گلستان استانی محروم و چهارمین استان فقیر کشور است و برای استفاده از ظرفیت‌های استان با هدف توسعه و افزایش درآمدها در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که تا کنون دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بیان کرد: هزار و ۶۷۳ طرح عمرانی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 5698814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha