۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

فرماندار دماوند:

گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است

گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است

دماوند- فرماندار دماوند گفت: گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ پروژه در موضوعات مختلف فرهنگی، عمرانی، تفریحی و صنعتی در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امید است با حضور مسئولان استانی و کشوری پروژه‌های دهه فجر شهرستان دماوند افتتاح شوند اظهار داشت: برای پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر حدود ۵۹۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

طاهرخانی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق مسکن مهر افزود: در نقاط تقریباً محروم مسکن مهر خدماتی که باید تعاونی‌های مسکن در زمینه بهسازی و آسفالت ارائه می‌کردند، محقق نشده بود که با پیگیری‌ها و در سفر استاندار و هماهنگی دیگر مسئولان اعتباری برای مسکن مهر مهک و نیز مهرآباد به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و شهرداری سریعاً بهسازی و آسفالت معابر را آغاز کرد.

وی ادامه داد: گله‌مندی شهروندان مسکن مهر به حق است و بایستی تا امروز این خدمات به این منطقه داده می‌شد اما مقرر است با کمک شورای شهر و شهرداری دماوند در اعتبارات ۱۴۰۲ حتماً اعتبار عمرانی برای مسکن مهر نیز دیده شود تا بتوانیم خدماتی در شأن شهروندان این مناطق ارائه دهیم.

کد خبر 5699378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha