۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵

استاندار هرمزگان:

متقاضیان مسکن برای تسریع در ساخت وساز سهم آورده خود راپرداخت کنند

متقاضیان مسکن برای تسریع در ساخت وساز سهم آورده خود راپرداخت کنند

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: متقاضیان مسکن برای تسریع در ساخت و ساز سهم آورده خود را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی، از روند اجرای پروژه‌های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بندرلنگه بازدید و از نزدیک روند پیشرفت این پروژه‌ها در شهر بندرلنگه و بندرکنگ را بررسی کرد.

دوستی در این بازدید با تاکید بر اینکه نیاز است روند احداث منازل مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تسریع شود گفت: مدیران راه و شهرسازی استان موظف هستند با پیش‌بینی تمام موارد مورد نیاز و با ارزیابی صحیح، روند ساخت و ساز را سرعت داده و در کمترین زمان این منازل را به متقاضیان واگذار کنند.

وی افزود: زمستان فرصت مناسبی برای هرمزگان در حوزه ساخت و ساز و پیشرفت کار طرح نهضت ملی مسکن است چرا که در این ایام با توجه به سرمای هوا در اکثر مناطق کشور، روند اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت و ساز مسکن متوقف شده و از این فرصت بایستی به درستی استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: باید با استفاده از فرصت طلایی پیش‌رو تلاش کرد در مناطق مختلف استان و با تامین پیش نیازها به گونه‌ای عمل کرد که تا اردیبهشت ماه بخشی از این منازل در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت مسکن نیز که ثبت نام آنها نهایی شده برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز بایستی سهم آورده خود را واریز کنند تا بتوان در زمان باقی مانده از فرصت طلایی گام‌های بزرگی در حوزه ساخت و ساز مسکن در هرمزگان برداشت.

کد خبر 5700149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha