محمد رعد:

آنانی که بر پولها و بانکها چنگ انداخته اند عامل اوضاع لبنان هستند

آنانی که بر پولها و بانکها چنگ انداخته اند عامل اوضاع لبنان هستند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت درپارلمان لبنان با اشاره به آتش افروزی آمریکا در لبنان و ایجاد بحران در این کشور، به اهداف این سیاست های آمریکا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به آتش افروزی و بحران زایی از سوی آمریکا در لبنان گفت: دشمنان ما تلاش می‌کنند از بحران ریاست جمهوری لبنان در جهت روی کار آمدن رئیس جمهوری استفاده کنند که سیاست‌هایشان را اجرا کرده و طرحشان را برای تنگ کردن عرصه بر مقاومت تکمیل کند.

وی گفت: ما نیستیم که کشور را به تعطیلی می‌کشانیم بلکه کسانی که بر پول‌ها و بانک‌های لبنان، چنگ انداخته و با محاصره و تحریم و سیاست‌هایشان به دنبال سلطه بر لبنان هستند کشور را به تعطیلی کشانده‌اند و مانع رسیدن برق و کمک‌های دیگر به لبنان می‌شوند.

محمد رعد تاکید کرد: برخی می‌گویند دیگر تحمل بحران را نداریم، این باعث ناامیدی مردم می‌شود و به نفع طرح دشمن است.

وی گفت: بحرانی که اکنون از آن رنج می‌بریم، فقط به دلیل سیاست‌های اشتباه دولت‌های قبلی نیست بلکه تصمیم آمریکا برای تضعیف مقاومت و سرنگون کردن آن، آتش این بحران را برافروخت. آمریکا به این دلیل این کار را کرد که مقاومت طرح عادی سازی فراگیر در منطقه را ناکام گذاشت و سال ۲۰۰۶ بر دشمن اسرائیلی پیروز شد. آن‌ها بعد از اینکه در به حاشیه راندن مقاومت شکست خوردند برای تضعیف پول ملی لبنان و افزایش قیمت دلار تلاش کردند و مسئولیت هر اتفاقی را بر دوش مقاومت گذاشتند.

کد خبر 5700407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha