۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

۲ محیط بان چهارمحال و بختیاری از محاصره برف رها شدند

۲ محیط بان چهارمحال و بختیاری از محاصره برف رها شدند

شهرکرد_مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه ۲ محیط بان چهارمحال و بختیاری که در محاصره برف گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گرفتار شدن تعدادی از محیط بانان استان در محاصره برف، گفت: ما در منطقه حفاظت شده قیصری یک پاسگاه محیط بانی داریم که ۲ نفر از محیط بانان ما در این پاسگاه در محاصره برف قرار گرفتند و به دلیل قطع شدن برق و عدم آنتن دهی تلفن همراه، به مدت ۳ روز امکان برقراری تماس با این همکاران میسر نبود.

وی تصریح کرد: رئیس سازمان محیط زیست پس از آگاهی از این موضوع به فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دستور دادند با سفر به استان، پیگیر وضعیت این محیط بانان باشند.

یوسف پوربیان داشت: خوشبختانه محیط بانان ما در این فاصله موفق شدند از پاسگاه خارج شده و خود را به نزدیکترین محل موجود که کارگاه سد کوهرنگ ۳ بود، برسانند.

وی افزود: آخرین خبری که تا الان دریافت کردیم حاکی از باز شدن جاده دسترسی به آن منطقه است و محیط بانان نیز هم اینک در مسیر منازل خود هستند.

یوسف پور در پایان از پیگیری مجدانه و دلسوزانه دکتر سلاجقه هم در بحث نجات محیط بانان و هم علوفه رسانی به حیات وحش تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5700893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا میرنژاد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      با سلام و احترام. لطفا دستور فرمایید حجم وسیع زباله در تالاب چغاخور را جمع آوری، سطل زباله بیشتر نصب و تابلوهای متعدد خودداری از ریختن زباله به مسافرین را ایجاد نمایند. سپاس .