۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳

حسینی در صحن مجلس:

امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد

امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد و اگر محصول آنها تا عید بر زمین بماند، فاسد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید البرز حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: بخش عظیمی از سیب‌زمینی‌کاران در سطح کشور امروز با مشکل مواجه بوده و محصولات آنها در معرض خطر است.

وی بیان کرد: امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد و اگر محصول آنها تا عید بر زمین بماند، فاسد می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشاورزان یک سال برای کشت محصول زحمت کشیده‌اند و اگر اکنون به آنها توجه نشود، محصول آنها از بین رفته و کشور نیز از این حوزه خسارت می‌بیند. لازم است وزیر جهاد کشاورزی تصمیم عاجلی در این حوزه اتخاذ کرده تا بیش از این به کشاورزان به ویژه سیب‌زمینی کاران فشار وارد نشود.

کد خبر 5701801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یازیخ کشاورز IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      4 0
      1 0 تمام دولت مردایی که اومدن و رفتن در ایران شمشیر بدست زورشون به کشاورز بدبخت میرسه چون در جامعه و در سطح کشور قشر ضعیفی هستن صداشون هم بجایی نمیرسه غافل از اینکه وقتی حال کشاورز خوب باشه حال کشور خوب خواهد شد....سیب زمینی هامون دارن خراب میشن بازار هم میبری هزینه ای که کردی کفاف نمیده حیوان بهتره
    • ali IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      3 1
      خدا فقط خودش به حال کشاورزها یه فکری بکنه نجات پیدا کنیم زندگيمون داره میره به باد همه سیب زمینیامون داره فاسد میشه
    • ali IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      1 0
      فقط میتونم بگم همه دشمنیشون با قشر پایین و کشاورز بیچاره هستش چرا یکی نیس صدامونو بشنوه ک محصولی ک به قیمت زندگیمون تموم شده الان در معرض فاسد شدنشه حداقل دلال ک میاریم بفروشیم میاد یه قیمتی میگه ک فوش بده بهتره، همه سیب زمینی هامون مونده تو انبار دارن فاسد میشن کسی هم ک نمیخره، مردن برامون بهتره
    • کشاورز بیچاره DK ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      آقا این وزیر دشمنی داره باهامون بیسواد بی کفایت ببینم دلش خنک میشه زندگیمونو به خاک سیاه بنشونه