۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است

الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: پیروی از الگوی کشت بر پایه توسعه و افزایش بهره وری دشت قزوین برنامه پیش روی جهاد کشاورزی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین عطایی در آئین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان ۵۷ طرح کشاورزی استان قزوین ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: نام جهاد کشاورزی با ایثار آمیخته است و این واژه با واژه‌های نظیر جهاد و ایثار و شهادت در ذهن‌ها در هم می‌آمیزد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: مدیریت جهادی تنها یک تئوری نیست بلکه ما موظف هستیم که الگوی مدیریت جهادی را پیاده کنیم و از آن بهره ببریم.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی قزوین ١٩ شهید، ٢٢ جانباز و تعداد قابل توجهی رزمنده دارد و افتخار دارد که در اقدامات در جهت حفظ انقلاب و دین پیشرو باشد، امروز هم این پیشرو بودن باید در زمینه تولید خود را نشان بدهد.

این مسئول بیان کرد: همه می‌دانند کشاورزی قزوین با عنوان دشت قزوین آمیخته شده است، همان طور که در دهه ۴٠ و ۵٠ این دشت پیشگام توسعه کشاورزی کشور بوده و انتظار این است که امروز در موضوع کشاورزی دانش بنیان نیز پیش‌قدم باشد.

عطایی مطرح کرد: ارتقا بهره وری بدون استفاده از دانش امکان پذیر نیست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دشت قزوین در ٨٢ فصل الخطاب ما است و توسعه دشت قزوین در راستای الگوی توسعه پایدار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این نکته که الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت قزوین است گفت: ما معتقدیم رشد و توسعه زیر مجموعه‌ای از رشد و توانمند سازی نیروی انسانی است و اعتقاد داریم پرداختن به آن توسعه را تثبیت می‌کند.

عطایی در خاتمه یادآور شد: ابزار و تکنولوژی در خدمت نیروی انسانی است و این نیروی انسانی است که می‌تواند پیشران باشد چرا که سخت افزار به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد.

کد خبر 5704182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha