۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است

راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است

زرندیه-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت:حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارز پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین منصوری ضمن تبریک آغاز چهل و پنجمین سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز بیست و دوم بهمن دعوت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه انقلاب اسلامی را معجزه امام خمینی رحمت الله علیه در قرن ۱۴ دانست و افزود: انقلاب اسلامی دستاورد خون هزاران شهید و مقاومت مردمی است که اسلام ناب محمدی را به دنیا پرستی و عافیت طلبی ترجیح دادند.

منصوری با اشاره به شرایط و موقعیت شناسی مردم عزیز ایران اظهار داشت: زمانی که دشمن بی پرده در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و تحریم باز می‌کند ملت غیور ایران با صفوف فشرده، وحدت خود را به نمایش می‌گذارند و نمونه بارز آن راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در اغتشاشات چند ماه قبل بود.

منصوری با تأکید بر عزم راسخ و مصمم ملت شریف ایران در حضور پرشور راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارز پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.

کد خبر 5705020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha