۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس:

احیای واحدهای راکد اولویت سازمان صمت در فارس است

احیای واحدهای راکد اولویت سازمان صمت در فارس است

شیراز- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: اولویت این سازمان احیا و بازگشت به تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ایزدی صبح چهارشنبه با اشاره به برگزاری چهارصد و هشتاد و ششمین کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان فارس، گفت: در مورد مشکلات ۳۷ بنگاه اقتصادی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

ایزدی گفت: این بنگاه‌ها در زمینه روغن‌های خوراکی، خدمات، برق، خدمات لجستیک و ماشین آلات، تجهیزات الکترونیکی، قیر، سنگ، تصفیه روغن سوخته، کیسه، رول نایلون، لبنیات و… فعالیت داشته یا دارند و برای رفع موانع و مشکلات آن‌ها نظیر تعیین تکلیف بدهی، آزادسازی اسناد ترهین شده، دریافت دسته چک، صدور مجوز، امهال تسهیلات، درخواست تسهیلات و… مباحثی مطرح و نظرات کارشناسی انجام و پیشنهادها و راهکارهایی مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف، رویکرد و استراتژی‌ها در سازمان صمت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است، گفت: این مبحث به صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است.

رئیس سازمان صمت فارس گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در دستور کار دولت قرار گرفت بازگرداندن واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید و احیای آن‌ها و همچنین افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی فعال بوده است که با تمام توان به دنبال تحقق آن هستیم.

کد خبر 5710075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha