۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حضور مردم در ۲۲ بهمن تولد دوباره انقلاب بود

حضور مردم در ۲۲ بهمن تولد دوباره انقلاب بود

اردبیل- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: حضور حماسی و وحدت آفرین ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن تولد دوباره انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسین علیی بعدازظهر چهارشنبه در جمع با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور حماسی و وحدت آفرین ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن موجب خشم دشمنان شد و از بعد دیگر موجب رضایت خدای متعال شد و این حضور و جشن تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملت با بصیرت و انقلابی است، افزود: در زمانی که دشمن تمام تمام خود را برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم و تضعیف این انقلاب معطوف کرده بودند ما یوم اللهی پشت سر گذاشتیم که کی از شعائر عظیم انقلاب بود و مردم این شعائر را به نحو احسن انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان کرد: رساندن اخبار درست، دقیق و به موقع از مهمترین کارهای خبرنگاران است که این امر نشانه تقوا و تدین می‌باشد و خبرنگاران بایستی از اخبار کذب پرهیز کنند که خبر کذب کار دشمن، رسانه‌های جعلی و معاند است.

حجت السلام علیی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی صدا و سیما آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه است و مجموعه واحد خبر، رادیو، تلویزیون و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رسالت خطیری در اهداف عالیه اسلام و انقلاب دارند که قابل تقدیر است.

وی افزود: جولان دشمن در فضای مجازی و لجن پراکنی‌ها در شبکه‌های امپراطوری ماهواره‌ای شبانه روزی ادامه دارد و رسانه‌های داخلی بخصوص صدا و سیما با توجه به رسالت خطیری که دارند بایستی با قلم و اخبار دقیق و به موقع با جهاد کبیر غلبه کنند.

کد خبر 5710394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha