۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

طرح ویژه عملیاتی «پلیس مبارز» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

طرح ویژه عملیاتی «پلیس مبارز» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد_ فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارز در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با سرقت درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای سلسله مراتب انتظامی این استان طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارز در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ تیم عملیاتی در راستای طرح فوق به سایر نیروها اضافه شده است تصریح کرد: از این پس در بحث پیشگیری، شناسایی، دستگیری سارقین سرعت عمل و جدیت بیشتری را شاهد هستیم.

امان‌اللهی با اذعان بر اینکه برخورد قاطع و مستمری با سارقان به‌طور ویژه در دستور کار داریم خاطر نشان کرد: ظرف چند روز گذشته ۲۰ نفر از سارقین و مال‌خران که تعدادی از آن‌ها از گذشته تحت تعقیب بودند و تعدادی نیز فراری بودند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: هفت دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند و اموال قابل توجهی از این افراد کشف و ضبط شده است.

امان‌اللهی یادآور شد: باند سرقت به عنف احشام دستگیر شد که امید است با همراهی و همکاری مردم بتوانیم این طرح را در جهت پیشگیری از سرقت‌ها و در جهت شناسایی و برخورد با سارقین و درنهایت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی این استان از محدود استان‌هایی است که امسال افزایش سرقت نداشته است خاطر نشان کرد: در بحث شناسایی و دستگیری عمده سرقت‌های مهم و باندی شناسایی و دستگیر شدند و مبارزه جدی و بی‌امانی را در پلیس آگاهی دارند.

کد خبر 5712678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha