۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸

مدیرکل تعزیرات اردبیل:

کارخانه متخلف در اردبیل محکوم شد/ پرداخت ۱۶ میلیارد ریال جریمه

کارخانه متخلف در اردبیل محکوم شد/ پرداخت ۱۶ میلیارد ریال جریمه

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: کارخانه آرد متخلف در اردبیل به دنبال اعتراض نانوایان و گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توزیع آرد بی‌کیفیت محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه آرد متخلف در اردبیل به دنبال اعتراض نانوایان و گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توزیع ۱۷ تن و ۴۸۰ کیلوگرم آرد بی‌کیفیت محکوم شد.

وی با بیان اینکه پرونده این متخلف تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع داده شد، گفت: پس از اخذ نظر آزمایشگاهی و کارشناسی این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و کارخانه متخلف ملزم به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.‌

رحیمی‌آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی خاطرنشان کرد: برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحدهای صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

کد خبر 5713720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha