۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵

فرماندار فامنین:

عزت و عظمت ایران به واسطه حضور شهدا و جانبازان عزیز است

عزت و عظمت ایران به واسطه حضور شهدا و جانبازان عزیز است

همدان-فرماندار فامنین گفت: عزت و عظمت ایران به واسطه حضور شهدا و جانبازان عزیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح‌الله حسینی در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با محوریت برگزاری بزرگداشت روزهای پاسدار و جانباز افزود: ادای دین در مقابل جانفشانی ایثارگران و پاسداران کار دشواری است.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان و روز پاسدار و جانباز اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا، خانواده شهدا و جانبازان قابل وصف نیست زیرا از جان خودشان برای ماندن کشور و مردم هزینه کردند.

فرماندار با یادآوری بیانی از امام خمینی (ره) که فرموده‌اند؛ خانواده‌های شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش شهادت و ایثار بوده‌اند و بعد از این نیز به یاری خدا پاسدار آن خواهند بود، ادامه داد: اگر شهدا و ایثارگران عزیز در زمان ضرورت جانفشانی نمی‌کردند کشور به اینجا نمی‌رسید.

حسینی تصریح کرد: جانبازان پیام رسان خون شهیدان و شهیدان زنده‌ای هستند که ناظر بر اعمال و رفتار مسئولان کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران و جانبازان با اقتدا به مولای خویش حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و دیانت این امامان بزرگ بشری هستند.

شایان ذکر است؛ همایش تقدیر از جانبازان، پاسداران و ایثارگران شهرستان همزمان با روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد اعظم شهر فامنین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5713975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha