۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸

استاندار گلستان:

۴۰ آب بندان غیرمجاز در بستر گرگانرود تخریب شد

۴۰ آب بندان غیرمجاز در بستر گرگانرود تخریب شد

آق قلا- استاندار گلستان از تخریب ۴۰ آبندان غیرمجاز در بستر گرگانرود خبر داد و گفت: تا ۱۵ اسفند تمام آب‌بندان های غیرمجاز بستر این رودخانه تخریب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق کمتر برخوردار شهرستان آق‌قلا به همراه آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور، اظهارکرد: یکی از اقدامات انجام شده تخریب آب بندان های غیرمجاز در بستر گرگانرود بوده و این اقدام با هدف حمایت از مناطق کمتر برخوردار و دسترسی عادلانه به منابع انجام شده است.

استاندار گلستان افزود: بیش از ۴۰ آب بندان غیرمجاز در استان تخریب شده و تا ۱۵ اسفندماه تمام آب بندان‌هایی که در بستر رودخانه هستند تخریب خواهد شد و پس از پایان سال آب بندان‌های غیرمجاز حریم رودخانه هم تخریب می‌شوند.

وی بیان کرد: ۳۸۰ میلیارد تومان برای علاج بخشی سد وشمگیر اعتبار نیاز دارد که ۱۰۰ میلیارد ریال آن در سفر تصویب شده و تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

زنگانه ادامه داد: در اجرای پروژه‌های رفع تنش آبی استان به ویژه در منطقه شمال استان گلستان نیازمند تقویت تزریق اعتبارات هستیم و اگر تزریق منابع با قدرت انجام شود، رفع تنش آبی به ویژه در بخش آب شرب با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: تمام تلاش ما در استان توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است و امید داریم بتوانیم با حمایت‌های همیشگی دولت اتفاقات مثبتی را در مناطق کمتر برخوردار رقم بزنیم.

وی خطاب به مدیران شهرستانی در آق‌قلا و مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان حاضر در جلسه بیان کرد: تمامی مصوبات سفر باید به طور کامل اجرایی شود و هیچ قصوری در این باره پذیرفتنی نیست.

کد خبر 5715694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha