۶ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۰۰

جانشین سپاه نینوا گلستان:

پاسداری یک فرهنگ است/ روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست

پاسداری یک فرهنگ است/ روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست

گرگان- جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست، گفت: هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می کند،‌ یک پاسدار انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام انقلاب را به پشتوانه مردم به پیروزی رساند و این انقلاب را به خود مردم سپرد و ۷۵ روز بعد دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داد.

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: به فرموده امام خمینی (ره) مطلع پاسداری از اسلام از ولادت امام حسین (ع) آغاز شد و به حق باید این روز را روز پاسدار نامید.

وی بیان کرد: اصل ۱۵۱ قانون اساسی پاسداری از انقلاب اسلامی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپرده است، به همین دلیل سپاه نماد پاسداری از انقلاب اسلامی است و مصداق بارز پاسداری از این انقلاب شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستند.

حسینی گفت: عناصر سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب و اسلام را دارند، در نتیجه پاسداری یک فرهنگ است و ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست و متعلق به آحاد جامعه است و هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می‌کنند یک پاسدار است.

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ورزشکار ما که در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کند او یک پاسدار است، هنرمند اگر اثر هنری انقلابی خلق می‌کند یک پاسدار است.

کد خبر 5718183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha