۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

حمید مطهری:

بازی با استقلال سخت و مهم است/ ۲ بازیکن مصدوم هستند

بازی با استقلال سخت و مهم است/ ۲ بازیکن مصدوم هستند

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل استقلال را سخت و مهم دانست و اظهار امیدواری کرد تا تیمش برابر میهمان خوب و مثبت بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران با اظهار اینکه بازی فردا سخت ولی برای هر دو تیم مهم است، افزود: هر تیمی که تمرکز بیشتر و اشتباهات فردی و تاکتیکی کمتری داشته باشد، موفق تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان نساجی نشان دادند که حس برنده خواهی و روح جنگجویی در آن وجود دارد اظهار امیدواری کرد که در بازی فردا دل‌های هواداران را خوشحال کنیم زیرا تشویق هواداران می‌تواند تیم را رو به جلو پیش برد.

وی ادامه داد: بازی فردا مقابل استقلال متعلق به هواداران است و امیدواریم با تشویق خود تیم را هدایت کنند و ما نیز بتوانیم بازی منطقی و رو به جلویی داشته باشیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران استقلال را تیم قابل احترام دانست و در عین حال گفت: تیم نساجی نیز می‌داند از بازی فردا چه می‌خواهد و سعی کردیم نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی و در تمرین‌ها آن را ارزیابی کنیم.

مطهری با اظهار اینکه دو بازیکن را فردا در اختیار نداریم، گفت: مابقی بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی با اشاره به بازی اراک گفت: بازیکنان در شرایط سخت خود را بازسازی کردند و توانستند در زمین آلومینیوم اراک خوب بازی کنند و بچه‌های ما توانستند برنده بازی باشند و این تیم می‌تواند جلوی استقلال خوب و مثبت بازی کند و امتیاز بگیرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران تصریح کرد: تیم داوری در هفته گذشته عادلانه و قانونمند قضاوت کردند و امیدواریم شاهد داوری خوب در بازی فردا باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در قالب هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5720887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha