سلب امنیت از نزدیکان نتانیاهو/«ساره» در حلقه محاصره معترضان+تصویر

سلب امنیت از نزدیکان نتانیاهو/«ساره» در حلقه محاصره معترضان+تصویر

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که دامنه اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هر روز گسترده‌تر می‌شود، حلقه محاصره و ناامنی به دور نزدیکان او تنگ و تنگ‌تر می‌شود.

بر اساس گزارش المیادین، معترضان خشمگین در تل آویو چهارشنبه شب در ادامه اعتراضات خود به سیاست‌های دولت نتانیاهو، «ساره نتانیاهو» همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در یک مرکز آرایشگاهی در شهر تل‌آویو محاصره کردند.

وبگاه خبری «تایمز» اسرائیل در واکنش به این خبر نوشت که پلیس سرانجام توانست همسر نتانیاهو را از میان جمعیت عبور دهد. در حالی که تظاهرات‌کنندگان در بیرون از سالن آرایشگاه شعار می‌دادند: اسرائیل آتش گرفته است و ساره موهایش را اصلاح می‌کند.

این مسئله باعث شد تا نتانیاهو واکنش نشان دهد و طی پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: شورشی‌ها تحت هدایت «یائیر لاپید» همچنان از خطوط قرمز عبور می‌کنند. آنها در حال حاضر همسرم را در تل آویو مورد آزار و اذیت و تهدید قرار می‌دهند.

این در حالی است که نتانیاهو سپس تصویری از خود در کنار همسرش منتشر کرد که توسط معترضان به اصلاحات قضائی در یک آرایشگاه در تل آویو به محاصره افتاده بود. وی در کنار این تصویر خطاب به همسرش نوشت: خوشحالم که به خانه برگشتی و آسیب ندیده‌ای. هرج و مرج باید متوقف شود چرا که ممکن است به قیمت جان انسان‌ها تمام شود.

گفتنی است که از حدود دو ماه پیش تظاهرات گسترده‌ای در سراسر اراضی اشغالی که توسط مخالفان نتانیاهو سازماندهی می‌شود، برای تحت فشار قرار دادن دولت او به منظور لغو قانون موسوم به اصلاحات قضائی در حال برگزاری است.

کد خبر 5723174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha