۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴

رئیس هیات ژیمناستیک اردبیل:

جایگاه ژیمناستیک اردبیل رشد نکرده است

جایگاه ژیمناستیک اردبیل رشد نکرده است

اردبیل-رئیس هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: جایگاه ژیمناستیک اردبیل با توجه به کمی و کاستی‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته و عدم قهرمان پروری در سطح کشوری آن طور که باید رشد نکرده است.

وحید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت ژیمناستیک استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های پایه کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت این ورزش را با کمک مربیان بررسی و ارزیابی کنیم و برنامه‌های بهتری برای رشد این رشته طراحی کنیم.

وی به برگزاری مسابقات در استان اشاره کرد و گفت: به دنبال مسابقه انتخابی پسران، مسابقات قهرمانی پسران نونهال استان با حضور شهرستان‌ها روز جمعه ۱۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد تا شاهد رقابت‌های ژیمناستیک‌ها در سطح استان باشیم.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان اردبیل همچنین افزود: در این راستا یک دوره مسابقه انتخابی نونهالان پسران ژیمناست شهرستان اردبیل در محل سالن ورزشی شهید قادر فاتحی توسط مربیان هیأت نیز برگزار شد.

صادقی با بیان اینکه پیشرفت در هر رشته از پایه شروع می‌شود، گفت: با توجه به کمی و کاستی‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته و عدم قهرمان پروری در سنین مختلف باعث شد جایگاه اردبیل در سطح کشوری آن طور که باید رشد نکند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در حوزه ژیمناستیک استان و با کمک مربیان برجسته استان و تقویم کاری صورت گرفته تلاش می‌کنیم ژیمناستیک اردبیل را احیا کرده و به جایگاه واقعی خود نزدیک کنیم.

کد خبر 5723327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha